مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای خواندنی با بوفون

مصاحبه ای خواندنی با بوفون

کاپیتان محبوب یوونتوس در مصاحبه جدید خود با اسکای در مورد شرایط یوونتوس و خرید جدید یووه ، پابلو اوسوالدو می گوید .

جریمه ای که کونته پس از تساوی مقابل ورونا در نظر گرفت ؟

" مطمئنا باعث سورپرایز ما شد . می دانم که مربی از ما چه چیزی را می خواهد و ما باید بهتر از آن عمل می کردیم ، ما بعد از این تصمیم از شادی به هوا نپریدیم و پس از این مدت می دانیم که طرز فکر مربی و خواسته او چگونه است و از این بابت تعجبی نکردیم "

" ما بر روی وظیفه سنگینی که داریم متمرکز شده ایم و به چیزی توجه نمی کنیم . شاید لازم باشد که در ابتدای هفته و وسط هفته به میدان برویم اما از این بابت نگرانی نداریم، برنامه ریزی خوب و کاملی برای رقابت با حریفان و موفقیت داریم و با ( بنزین کامل (انرژی زیاد) به مصاف با حریفان می رویم "

" غیبت ِ بازیکنان تنها باعث می شود مسئولیت بازیکنان دیگر ِ تیم افزایش یابد . مشخص است که غیبت ِ بازیکنانی مانند کیلینی و بارتزالی باعث ناراحتی است اما با 11 بازیکن قدرتمند به زمین خواهیم رفت "

دروازه بان 17 ساله اودینزه ؟

" من نیمه دوم بازی آن ها را در مقابل فیورنتینا در جام حذفی دیدم که نمایشی بزرگ و فوق العاده داشت . اما چیز مهم برای من بوده و به نظرم آمده این بود که او در 3 بازی های گذشته خود اشتباه نداشته که این به نظر من مهم ترین چیز است "

" وقتی شما درون دروازه هستید ، چه دروازه بان جوان و یا بالغ و با تجربه ای باشید ، تفائت در اشتباهات و خطاهایی است که شما مرتکب می شوید "

" پابلو انگیزه خود را به خوبی نشان داد و در د2 هفته ای که در اینجا است به سختی تمرین می کند . او با شور و اشتیاق بالا تمریت می کند و می داند بودن در یووه یک فرصت جدی نه تنها برای او بلکه برای همه است و حضور در یوونتوس می تواند او را برای بودن در جام جهانی کمک کند و بازیکنی مانند او در فاصله چند ماه مانده به جام جهانی این فرصت را هرگز از دست نمی دهد "

" خوشبختانه شغلی که من دارم باعث این شده است که زمانی برا فکر کردن در مورد مسائل دیگر نداشته باشم . تمرکز و توجه من باید به تمرین کردن و زمین بازی باشد . من 36 سال سن دارم و فکر می کنم که زمان خوبی برای این باشد که به اندازه کافی بالغ شذده باشم "

" همیشه زمانی که خودم را در آیینه نگاه می کنم از خودم انتقاد می کنم ، البته نقد صحیح و می دانم که مانند هر کس ِ دیگری نواقصی دارم . اگرچه خودم را بسیار انسان وفادار و صمیمی می دانم و بنابراین چیزی برای نگرانی و اراحتی در زندگیم وجود ندارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: